Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2009. november 20., péntek

Versike....., Goodbye my lover

Vért hörögve fel kacagok...

Könnyek marják végig arcomat,
Az én szívem nem játék.
Te ásod egyre síromat,
Elveszett, az aprócska remény.

Vért hörögve fel kacagok...
Rajtad, rajtam, rajtunk.
S hamuvá égett csonkból,
Gyűlölet lobban.

Kiérdemelnéd a gyilkos titulust,
Ha megöltél volna...
Hiszem, létem nem hamis,
Ez csak egy sok sírásba kerülő próba.

Elittad, megcsaltad igazi lényedet,
Hazugsággal ringatod magad álomba...
Nem látod többé a kék eget,
Apró parazita a lelkedet zabálja.


13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ez nem épp egy Ady: Elbocsátó szép üzenet. Sajnálom szegény csajt, akihez szól.
Erre szoktam azt mondani, h: A sértett Nő Dühe kegyetlen!
Anyám meg erre azt feleli mindig, h: Azért születünk le a földre, hogy megtanuljunk szeretni és megbocsátani!
Nos, mindkettő igaz.

Az irónia itt is non ott van. ("Vért hörögve fel kacagok...rajtad, rajtam, rajtunk.")
Ez mit takar konkrétabban:
"Elittad, megcsaltad igazi lényedet, hazugsággal ringatod magad álomba" ??

Amanda Smeth írta...

Igazából a verset nem az saját érzéseim ihlették. Hanem egyik barátnőmet kezeltem súlyos depresszióval....

"Elittad, megcsaltad igazi lényedet..." - a pasi mindennap alkoholizál, és nőzik.
"Hazugsággal ringatod magad álomba.."
Azt pedig, hogy 100%osan meg van róla győződve, hogy a csaj tehet mindenről és ő nem hibás.

:P

Örülök ha tetszett! :)

Névtelen írta...

Hát erre nem tok mit mondani. Sosem fogom megérteni ezt a megcsalás témát. :S
Az a csávó egy patkány, csak így röviden...
Én nem tom mien érzés, ha megcsalnak, engem még nem csaltak meg (tudtommal), de elég súlyos gondok lehettek ott, ha magát okolta szegény csaj. Hogyan segítettél neki?

Így, ahogy megmagyaráztad a dolgot, összeállt a kép a verssel kapcs. Nem tudtam mire vélni azt a hatalmas nagy dühöt.
De igazából Hádész jobban tetszik :DD Bár Quasimodora hamarabb rámozdulnék. Egyszerűen elbűvölnek a ragyogó szemei. És a mosolya!!?? Már csak egy fehér ló hiányzik alá. Az új showműsor: "Quasimodo feleséget keres.":D

Amanda Smeth írta...

Hádész a kedvenc mesém egyik kulcsfigurája.
Mikor kissé magamba vagyok süppedve, mindig van valami amibe belefojtom. Volt már könyv mánia, meg sorozat függősék, most meséken a sor.
Így került elő Hádész. Nagyon bírom a lángoló haját. :D

A történet annyi, hogy a lány is vétkezett a fiú is. A lány megbocsájtotta, a fiú. Csajszikámnak első szerelem. Ami afféle terrorba ment át. Vége lett. De nem tudta túltenni magát a hapsin, aki elkezdett inni meg nőzni. Így öngyilkosságot kísérelt meg. Leakart ugrani az erkélyről, kétszer is visszahúztam, azután kb-ra segítettem neki kilábalni a depresszióból.
Nem tartom magam hősnek.
Csak jó barátnak. Talán.

Névtelen írta...

Herkulesből van. Én is bírom, vicces egy figura. A mesék jóóóók, én am is mesefüggő vok. :D

(L) Chowder(L)

De sztem a legjobb gyógyszer a bánatra az mégiscsak a Nő :D

Ma épp azon gondolkodtam, h ki ment több életet? Egy mentőtiszt, v egy pszichológus. Hamar rájöttem, h az utóbbi...
Ez nem hősiesség volt részedről, hanem egy nagyszerű dolog.
De Téged ki fog megmenteni !!??

Amanda Smeth írta...

Engem?

A szél lágy olykor vad dallama, a föld türelme, a levelek susogása..., a napfény biztat, a sötétség vigasztal..., engem megment majd leghűségesebb barátom: saját magam. :D

Névtelen írta...

Én am szívesen beszélgetnék veled ien dolgokról... Hangsúlyoznám, nem agytúrkászás céljából. Am is bosszant, h egy rejtély vagy számomra és nincs rá lehetőségem, h megismerjelek.
Szal meg szeretnélek érteni, ha megengeded.

Amanda Smeth írta...

Megérteni egy nőt... te is tudod, hogy lehetetlen. :D
Boldogságom épp nem felhőtlen és ennyi. Majd megoldom, ahogy mindig. :)

Névtelen írta...

Neeem, határozottan tom állítani, h egy nő megértése nem lehetetlen. Ez értesületlenség :D
Sőt, azt is tom állítani, h 3féle nő van a megértés szempontjából:

1) oan egyszerű, h minden gondolatát, cselekedetét ki lehet számítani, általában különlegesnek próbálja magát mutatni, de egyáltalán nem az...sőt,unalmas - az ien típust papucsállatkának hívom, m az a legegyszerűbb élőlény, épphogycsak él xD

2) bizonyos tulajdonságait elrejti, védekezik

3) 1000 arca van, rafkós és játszva kiröhög, ha vki erőlködik, h megértse, m őt csak egy hozzá hasonló értheti meg

Ez az én saját elméletem.
Dr. Lesenkol Ramóna Stella xD

Amanda Smeth írta...

Igen? És én melyik vagyok? :D

Névtelen írta...

Nyugi, nem az első :D
A 2. típus, csak azt direkt nem jellemeztem eléggé :D

Névtelen írta...

Hupsz... ezt elfelejtettem...
Szal... a 2. típust igenis meg lehet érteni, csak ő gondolja azt, h nem :D

Amanda Smeth írta...

ahham értem...., persze, hogy meglehet érteni..., de nem szeretnék unalmassá válni....:)