Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2009. július 27., hétfő

Tartsd meg a hited, bármi is történjék!

Talán az a pillanat, amikor egy erőszakos mozdulattal kihúztam a kezemet kezei közül. Talán az volt az a pillanat, amikor valami felégett bennem. Főnixnek képzelhetném magam. De bárhogy is próbálkozom, nem éledek újjá saját hamumból. Csupán megbékélten fogadom el a tényt, hogy ismét egyedül vagyok.
Mérhetetlen nyugalom, és béke árassza el egész testemet. Nyugodt vagyok, mint a rideg fehér fal. De közben oroszlánok hada üvöltözik bennem.
Ha az ember meggondolt, akkor annak is oka van, amit tesz. Mert ok nélkül, csak az igazi bolond rombol. Ha becsukod a füleid, és nagyon figyelsz..., meghallhatod a belső hangot. Tartsd meg a hited magadban. És akkor nem érhet semmi baj. Csak erősen tartsd meg a hited, bármi is történjék.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi égett fel benned? Mit üvöltenek az oroszlánok?
Ez a bejegyzés nagyon jó, de bővebben is kifejthetted volna.

thistletea írta...

miért lett vége?

Amanda Smeth írta...

Stella szerintem azt te is tudod.

Thistletea, nehéz megmagyarázni, hogy miért lett vége.
Egyszerűen problémáim vannak, és nem tudtam beleavatni a barátnőmet. Azt se akartam, hogy végignézze, hogy szenvedek. Történtek dolgok, ami miatt önző, és bunkó lettem. De legfőképp nem törődtem vele. Ezért vetettem véget a kapcsolatnak főrészt.

thistletea írta...

Értem.

Névtelen írta...

Hogy mi égett fel benned, nem tudom... Én megértelek, hogy miért kellett ezt tenned, de tudod, ezek nem olyan dolgok (önzőség, bunkóság), amiket egy kis odafigyeléssel ne lehetne megoldani. Amúgy meg erősen kétlem, hogy a barátnőd egy ilyen helyzetben ne tolerálta volna az önzőséged, ne lett volna veled megértő, türelmes.

Unknown írta...

Szia! Már egy ideje olvasom a blogod, szerintem nagyon szépen fogalmazol :). Tetszenek az írásaid. Nagyon szeretheted a barátnőd , ha képes voltál ezért elhagyni Őt, de ez nem megoldás. A problémák elől nem szabad elmenekülni, mert utolér úgyis. Ha tényleg szeret Ő is és Te is Őt, akkor ne hagyd hogy bármi az utatokba álljon, küzdj érte, küzdjetek együtt a gondokkal szemben :). Mit meg nem adnék, ha rám is rám találna a szerelem. Bármi történne én nem hagynám magára a barátnőmet, biztosan neki is rosszul esik hogy a bajban nem lehet veled... :( remélem megoldódnak a dolgok, sok szerencsét :) puszi

Amanda Smeth írta...

Igazából azt hittem, hogy senki nem olvassa a blogot, két közeli barátomon kívül.
Köszönöm szépen jól esik. Vicces, én múltkor pont a fogalmazásomat szidtam le, hogy nagyon szar..., szóval köszi.
Egyébként hogy találtál rá az oldalra?

A kapcsolatommal kapcsolatban igazad van. Én is teljesen tisztában vagyok a dolgokkal. Az a helyzet, hogy nekem perpill nincs erőm küzdeni érte. Semmi.
Remélem neked sokkal több szerencséd lesz a szerelemben. És ne aggódj, elfog az is jönni. Akkor amikor nem számítasz rá...:)
Ne add fel a reményt. És csak élj vidáman...ennyi.
Üdv,
Smeth

Névtelen írta...

Szerintem is jól fogalmazol amúgy, csak a helyesírással vannak néha gondok :D Dehát az nem számít. Én tökéletesen egyet értek Kótaival...
Csak annyit fűznék hozzá, hogy miből gondolod, hogy a barátnőd nem küzdene érted??? Lehet, hogy ő pont az a típus, aki szeret küzdeni, nem szereti az olcsón megkapható nőket.
http://www.youtube.com/watch?v=vWmz_ONPBeM

Amanda Smeth írta...

Egy kapcsolathoz két ember kell. Most küzdhet értem a barátnőm, ha én nem lépek irányába. Teljesen felesleges...

Unknown írta...

Szia! Nem rég szembesültem a dologgal, hogy a nők iránt vonzódom és a neten próbáltam keresgélni valami témában hozzá illő oldalakat és rátaláltam a tiédre és nagyon tetszik. :) Csak idáig még nem mertem megjegyzést írni, mert még senki nem írt. Köszönöm, remélem tényleg szerencsém lesz nekem is. :) De Te se add fel, ha szereted a barátnőd.

Amanda Smeth írta...

Szia!

Jó, köszönöm szépen! És ha bármi véleményed vagy kérdésed van bármivel kapcsolatban nyugodtan írhatsz e-mailemre.