Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2009. május 16., szombat

Na?

Nos drága barátaim, itt van egy buzgó kis harcos. Persze, ha a szent ügyet nem támogatják, akkor az elveszik. Szóval bárki bárhol, ha szeretne egy kicsit segíteni, az írjon e-mailt nyugodtan. Én mindenesetre nem adom fel. Első feladatom, hogy megírom a könyvem. Gyerek vagyok, nincs a szavamnak jelentősége a felnőtt világban. De megpróbálom. Lesz ami lesz.
Talán nektek is voltak ilyen gondolataitok. Hogy megváltjátok a világot. Ki tudja milyen okból, de nem tudtátok. Senki sem támogatott úgy benneteket.
Én azt mondom elég. Nem ebben a mocsokban fogok felnőni, és a gyerekeim sem ebben fognak felnőni. A feleségemet nem fogják meggyilkolni, és nem gyújtják fel közösen felépített kis otthonunkat. Én ezt nem akarom!
Hány generáció, fog így élni, ha a mi most nem teszünk valamit? Lehet elbukunk majd ezeregy csatát, de a háborút soha, míg vannak olyan emberek akik egy szebb jövőről álmodnak. Vége a várakozásnak, tenni kell valamit.
Itt vannak a meleg szervezetek, sokat köszönhetünk nekik. Elértük azt, hogy már vannak jogaink. Már valamilyen szinten emberszámba vesznek minket.
Csak így tovább! Én minden tőlem telhetőt megteszek.


Üdvözlettel a kis harcos...:D

Nincsenek megjegyzések: