Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2009. május 16., szombat

Büszkének lenni?

Fiatal vagyok. Jah. Ezt ezért mondom/írom el ennyiszer, mert engem is minden nap emlékeztetnek rá.
Fiatal vagyok, de azt már tudom, hogy nem akarok bujkáló életmódot élni. Meg kéne tanulnom alkalmazkodóbb lenni. De nekem miért kéne alkalmazkodnom az elnyomó rasszista nácikhoz,amikor ők sem alkalmazkodnak hozzám/hozzánk. Talán kicsit önfejű vagyok, de akkor sem fogok így élni. És lehet egy kukában végzem agyonverve. Vagy esetleg egy téglával verik szét a fejemet a nyílt utcán. De ez engem nem zavar. Tenni kéne már valamit, de ha ez azzal jár, hogy meg meg kell halnom, ezer örömmel.
Nem akarok drámázni, előadni a nagy mártírt, a nagy önfeláldozót...
De én szívesen odaadnám az életemet, egy olyan Magyarországért, ahol nincs gyűlölet, és az emberek békében élnek. Szeretem ezt a kis országot. És kész vagyok rá, hogy hazafiasan küzdjek érte, mint a régmúlt hősei.

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések: