Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2016. november 12., szombat

Ki vagyok és mit akarok?

Szeretettel Köszöntelek! 

Amanda vagyok, 21 éves, ifjú nő, az Alföldről, pontosabban a Román határ mellől származok. Már gyermekként megszállottan kerestem a dolgok értelmét. És keményen lázadtam a felnőtt világ ellen, ami csak megmondta, milyennek kell lennem, mit kell tennem, mi lenne a jó nekem. Igazi magyarázatot nem kaptam, csak, hogy ne szemtelenkedjek, és fogadjam el, hogy koruknál fogva a többi ember többet tud Nálam, és Nekem, mint tudatlan gyermeknek visszakérdezés nélkül el kell fogadnom (már csak tiszteletből is), amit a tapasztalt, felsőbbrendű, már már bölcsnek titulált, tanítók, tanárok, felnőttek mondtak Nekem. "A gyereknek Hallgass, a neve." Több szinten tapasztalhatjuk az elnyomást, manipulálást, agymosást, félelemben tartást, az egyéniségünk teljes kizsigerelését, megaláztatást, amit kapunk egészen onnantól, hogy kikerültünk a család védőszárnyai alól, és megkezdtük az óvodát. Egészen, meddig is? Míg bele nem törődsz, hogy az Élet szar, és Te is egy szardarab vagy úgy mellesleg. Amíg kiég belőled a hit és a remény, és át nem kapcsolsz túlélő üzemmódba. Amíg nem leszel Te is egy zombi a sok közül, aki azt hajtogatja "MAJD CSAK LESZ VALAHOGY".  Ezt Én sosem tudtam elfogadni, se megérteni, felfogni. Nem hiszem, hogy ennyi csupán az élet! Munka, amit utálok, de kell a pénz, férj, akivel megszokásból és kényelemből vagyok együtt, gyerek társadalmi kötelezettségből, meg persze hitel a túléléshez. Persze tudnám sorolni még a félelmeimet, de ez most egy pozitív írás akar lenni, tele helyesírási hibával! Jó még egy kis negativitás aztán ígérem jobb lesz! 
Szóval láttam, milyen jövő vár Rám, mibe akar a rendszer és a társadalom belekényszeríteni. Nekem is, mint sok más fiatalnak voltak öngyilkossági kísérleteim. Teljesen bele voltam betegedve a világfájdalmamba, a szívembe zártam Mindenki helyzetét, ahogy most is, hisz össze tartozunk, egy helyről jövünk, MI, EMBEREK. Miután megtaláltam az Életem értelmét, már nem volt gond. Mai napig ezt hiszem és vallom: Nem Magamért vagyok itt, hanem Mindenkiért. Az Életem nem az Enyém, hanem Mindenkié! Felelősséggel vagyok embertársaim iránt, az élővilág, a természet iránt! 
Ez hajt előre, ez az Én motorom! Ebből fakad minden. 
Hogy szeretek az emberekkel foglalkozni. Olyan hivatásokat választottam amelyek során emberekkel vagyok kapcsolatban, emberek segítek legjobb tudáson szerint, a legnagyobb szeretettel. Mint a gyógypedagógiai, és masszázs terapeuta, vagy családi napközi segítő munkatársa.   
Vagy a természet és állatvilághoz való alázatom, tiszteletem és szeretem. Ezért vagyok 9 éve vegetáriánus és lassan egy éve vegán. És ezért szeretnék, a lehető legkisebb negatív hatással élni a természethez közel, vagyis inkább a természetben. Olyan vagyok, mint egy hasznos növény, ami megköti a széndioxidot, és tápanyaggal látja el a többi növényt a környezetében, de sokan észre sem vesznek, vagy azt gondolják Rólam, Én is csupán egy gaz vagyok. 
Valahogy így látom magunkat, akik másként gondolkodnak, akik mást szeretnének. Akik fel is fogják mekkora a baj, és tenni is akarnak ellene. Akiket, Mindenki bolondnak néz. Akik tanyán szeretnének élni, akik önellátásról és rabszolgamentes világról álmodnak. Akik komposztálnak, vagy paradicsomot ültetnek az erkélyükre, mert megtehetik. Mert tudnak önállóan döntést hozni és a szívükre hallgatnak, nem a reklámokra. 
Hiszek az emberekben! Egyre többen ébrednek fel, változtatnak önző szokásaikon! Egyre több a remek, közösséget kovácsoló kezdeményezés mint például: Szatyor bolt, Cargomania, Közösségi Kertek, Kisközösségek átalakulóban, Reciklista, Ökofilmklub, Budapest és a Debrecen Bike Maffia, Food not bombs, Repair Café Hungary, MÁK - Mozgalom az Átalakuló Kecskemétért, Hajtás pajtás, Ligetvédők, noPack bolt, Messzelátó, Védegylet, Humusz, Magnet, WWOOF Hungary, Nem Adom Fel Café és Bar, Bringázz a Munkába, Csobánkapuszta, Minden doboz visszajár, Suska közösségek, Retextil, Bio Pipacs tanya, Ökoanyu,Tudatos Vásárlók Egyesülete, SZIKE, KörTe Egyesület.... és még nagyon nagyon sokan mások! Ezek mind olyan kisvállalkozások, cégek, egyesületek, alapítványok, mozgalmak, helyek,stb, akik tenni szeretnének valamit egy jobb világért! A legtöbb helyen teljesen önkéntesen, társadalom tudatból. Bármi is foglalkoztat, be tudsz csatlakozni valahova. Jót tenni, másokon segíteni, értékesnek, fontosnak érezni magunkat a legjobb érzés a világon! Sosem vagy egyedül a gondjaiddal, a bánatoddal, csak merj nyitni az emberek felé, és újra kapcsolódni. Az igazi boldogság, ha van kivel megosztani. De szerintem nem kell több közhelyt leírnom! Hajrá Magyarország! Hajrá Emberiség! Változtassunk, MOST! 

Nincsenek megjegyzések: