Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2014. április 1., kedd

Hangolódás Föld napjára slammel

Döbbenet

Ma nem szórakozok, tanulok!
Gondoltam, ha beleadok mindent,
Lesz jó állásom…
Pénz csörren zsebemben, de leginkább susog.

Susogott is sok Deák egy darabig.
Könnyű volt az élet.
Aztán a bank elvitt mindent,
A maradék meg elment a számlánkra.

De a csapból még folyt a víz, fojt.
Csak üres volt a hütő és hiába állt nyitva a bolt…
Megváltam az ékszerektől,
És egy hétig még volt vacsora az asztalon.

Megdolgoztam a pénzért.  Lefizettem az Életet, mint
utcalányt  néhány múló örömért!
Mostoha lett Földanya.
Mindent megadott, én meg ráköptem.

Megszakad szívem!
Földanya kérlek bocsáss meg!
Mert mérgeztem a testem és környezetem.
Testem temetőhely lett, ártatlan állatok helye.

Bocsáss meg, mert eldobtam az etika és erkölcs jellemét,
mint üres sörös dobozt a Tisza parton.
Kapzsiságból romboltam,
De  építettem is…magamnak börtönt ezzel a felirattal:
"Pénz és hatalom mindenek felett".

Már tudom az Élet olyan ajándék,
Minek  jóságát nem lehet megvenni.
Becsülni kell, és egy szép napon tovább adni.
Lehetőleg abban az állapotban, ahogy kaptuk. 

Nincsenek megjegyzések: