Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2011. április 21., csütörtök

Csacsi-Tervek

Szép napot mindenkinek, aki véletlen ide tévedt!

Tizenhat éves vagyok és fura módon nem a bulizás meg pletykák lázítják fel a vérem, hanem a jövőm tervezgetése. Kinéztem magamnak egy egyetemet...tavaly 409 volt a ponthatár. Mindenki tudja, hogy nem vagyok egy nagy tanulmányi zseni. De még nem vagyok elkésve. Mert csak következő 2 évem számít bele. Színészettel nem tudom mi lesz, valószínűleg Vasvár ( X. Jubileumi Színjátszó Fesztivál (verseny)) lesz a döntő.
Új listát kell felállítanom!
1. Család 2. Barátok 3. Párom 4. Suli 5. Meló --> mert, hogy azt is szeretnék. Kicsit önállósodni.
Valahogy így képzeltem el. Hogy ebbe színjátszás is belefér a jövő titka.

Nehéz a felismerés, hogy mindenki a maga árkát ássa. Én döntöm el mennyi problémám legyen, mennyit vállalok. Vállalnék egy egész háborút a Föld megóvásáért, de a csatavonalak még nem tiszták... Én is (mint mindenki más) az időt húzom. Nem tudom lesz e holnap. De reménykedek benne.

Nincsenek megjegyzések: