Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2010. augusztus 22., vasárnap

Hibáiból tanul az ember


Vannak bizonytalan heterok, akik bizonytalanságukkal már sok leszbikus lányon tapostak már keresztül. Ha szándékosan, ha nem.
Egyik nap téged akar megcsókol, másik nap meggondolja magát. Aztán ha elég buta vagy, (mint pl.: én) akkor engeded neki, hogy ezt megcsinálhassa veled még egyszer. Hiába telt el annyi idő, még mindig gyengéd szálakat kötsz hozzá, és beveszed, hogy megváltozott, hogy komolyan gondolja. És itt a hiba, hogy nem. Nem.
Azt tanácsolom minden meleg srácnak és leszbikus nőnek, hogy hagyják a heterokat. Egy éjszakás kalandnak esetleg, de komolyabb szándékkal semmiképp nem szabad velük kezdeni.
Általában mindig két pofon kell, hogy az arcod egyik fele se maradjon hiányba. Így már nem mész vissza kérni még egyet. Vagyis ha kétszer átbasztak, harmadjára a normális ember már nem engedi. :) Ez egy lecke. Nekem is mondták a barátaim, hogy ne. Heteroval és biszexuálissal nem érdemes kezdeni, mert pofára esel. Jó diák voltam, megtanultam. És örülök, hogy most, mint később.

8 megjegyzés:

Friðtjófur írta...

ez a "biszexekkel ne kezdj" néha bejön, néha nem. ha a másik csak divatból illegeti magát, azért... elég hamar kiszúrható néhány óvatos-konkrét kérdéssel.
igazából, ahogy tapasztaltam, csak akkor okoz problémát, ha a másik fél a fejedhez vágja, hogy nincs pöcsöd; vagy ha te parázol attól (feleslegesen, görcsösen kapaszkodva a leányzó hajába, lábszárába), hogy nem testi-lelki alapon, hanem csak pöcs-ügyileg ejtett pofára. :/
szerintem. (ne értsd félre, csak engem is instruált egy nagy okos lány, hogy velük ne és ne és ne... aztán mégis. és ha nem is lett semmi, máshogy viszonyoltunk a témához. őszintén. mert kettőn áll a vásár. nem a biszexséggel van gond, hanem magával az emberrel.)

Tyúk írta...

Vannak mindenkinek bölcs barátai, akik megmondták, hogy kivel ne.
Meg lehet bármit magyarázni, de ez olyan, hogy a spagettigörlök kíváncsisága mindennél izgatóbb, ezért esik pofára az ember. :)
De a hetero lánnyal nem ér kellemetlen meglepetés, hát úgyis tudod, mi lesz a vége az esetek 94%-ában.
A biszex meg... hát ő választhatja a kisebb ellenállás útját (a farkat), ő szerintem veszélyesebb, ráadásul a tudatlan, kíváncsi ártatlansága sem fokozza az élvezetet.

Amanda Smeth írta...

Sziasztok!

Kedves Friðtjófur!
Én így gondolom a dolgokat a biszexuálisokkal kapcsolatban. Köszönöm, hogy ezt kifejtetted.
Végül is ellene vagyok valamilyen szinten, de azért én is belemegyek sokszor "hátha" szinten. :)

Szép estét!

fetisa írta...

Smeth. Azt hiszem kezdesz felnőni. Sőt! Felnőttebb vagy nálam. Ha jómagam korábban ráébredek mi a helyzet a szerelemmel és a szexuális vonzódásaimmal sok gondtól tudtam volna magam megkímélni. Így az jutott, hogy 33évesen ott tartok, ahol most te, 16évesen. Hát nem fura?
Neked megvan az esélyed, hogy egy pár kitérő után valóban bldog lehess és bldog kapcsolatban élj...ha arra vágysz majd.Ez klassz.Tényleg.

Amanda Smeth írta...

Drága fetisa!

Elég keserű hangulatomban találtak el ezek a mondatok, és elsírtam magam. Ezek a könnyek lehet a gyengeség miatt, de sokkal inkább valószínű, hogy örömkönnyek.
Nem tudod elképzelni, hogy ez a pár mondat mennyit jelent nekem. Nagyon sokan rúgtak belém a korom miatt. Szinte egész eddigi életem során bántottak érte, mert mindig egy kicsit másabb voltam a kortársaimnál.

Te egyedül, kifordítottál az álomvilágnak mocskos depressziós ágyából. Mintha egy csapásra kaptam volna reményt és hitet, amikből bennem akkora erő képződött, hogy úgy érzem...
bármire képes vagyok. :)

Aki túlzásnak tartja kapja be!
De úgy gondolok rád mostantól, mint egy angyalra, egy nagyon jó emberre. Te vagy a pont a mondat végén. Most már mehetek/írhatok tovább.

Nagyon nagy köszönettel,


Amanda Smeth

Szemtelen Tyúk írta...

Óba..., te 16 éves vagy? Hát fejben simán megdupláztam. Biztosan a bölcsességed miatt...

Fetisa, a lényeg, hogy eljutottunk idáig, nem az a fontos, hogy mikor.

Amanda Smeth írta...

Nagyon messze vagyok én még a bölcsességtől. Még rengetek akadály áll előttem. Még rengetegszer fogok hibázni vagy tévedni. Még sok csatát kell megnyernem.

A boldogság mindenki előtt ott van. Csak van aki nem látja, és van olyan is akinek nem kell. Vagyis nem tesz érte semmit.

Szép napot!

Névtelen írta...

Azt kihagytad, hogy van olyan is, aki saját maga akadályozza a boldogságát.