Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2010. július 6., kedd

Rossz hangulatomban...

Az utóbbi napokban elég kalandos volt az életem. De erről majd később mesélek. Most inkább arról firkálnék ide, ami legjobban foglalkoztat (még mindig).
Hogy is van ez? Leszbi? Nem leszbi? Homofób heterok? Barátok vagy ellenségek?
Egyáltalán jogomban áll megsértődni egy olyan barátra, aki semmit nem tud az LMBT világról, de mégis betegnek nevez. Mert, hogy ez "nem normális".
Akkor mi a normális dolog? Drogozni? Minden hétvégén jó bekurni a helyi dizsiben? Vagy egymást fikázni az interneten?
Normális dolog az, hogy a heterok dugnak a játszótereken, a parkokban akár nappal is?? De a melegek nehogy megfogják egymás kezét az utcán mert milyen dolog az már? Hát mit képzelnek magukról.... Egyszerűen nevetséges ez az egész ami ebben az országban megy.
Nincs már miért aggódni, 2012 meg ilyenek. Mert az emberiség igyis-úgyis kihalófélben van. Most már csak szörnyetegek vannak. Aggresszív gyűlölködök akik mások bántásában lelik örömöket. Paraziták. És mindenütt. Nincs már szent lélek...
És ha már az ember saját barátait sem fogadja el olyannak amilyen...
Akkor most eltűnik a barátság, aztán a hit, a szeretet és mindenki legyilkolja a másikat, mint a vágóhidakon az ártatlan állatokat.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép estét!

én nem akarok rosszat mondani a barátodra...de sztem nem igazi barát az, aki nem fogad el oannak, amien vagy...

hát ez a játszótér non tuti, én már csak azért is ott fogom csinálni, bár nem tom mit szól majd hozzá bnőm, de hát nehogy már csak a heterok csinálják :D

nálunk az osztályban van egy non rosszindulatú lány. mindig kell neki vki, akit baszogathat, akit kiközösíthet, ezzel növeli az önbizalmát, h ő vki, m mással nem tud kitűnni. állandóan szid, gyűlöl mindenkit. az osztály utálja őt. igazából sajnálom, m sztem az önimádata mögött félelmetes utálat rejtőzik. skizofrén is a csaj. mindig szidja a melegeket, de amien csúnya és buta szegény, sztem neki sem volt több köze a pasikhoz, mint nekem.

mostanság rám, meg padtársamra van szállva (3csodálatos, szintén szép tulajdonságokkal rendelkező egyénnel). vhogy egyre jobban látszik rajtunk, h leszbik vagyunk, talán a stílus, a haj, az öltözködés miatt...
sajnos egyre inkább durvul a helyzet, koleszban terjesztgetik rólunk, a nevelőtanároknak is, B-vel bunkók, beszólogatnak neki. nekem mondjuk nem mernek, hát nem értem miért :D
non kiéleződött már a helyzet, jövőre ennek még lesz folytatása és sztem keményebben fellépnek ellenünk, fizikailag is.

ien esetben sztem felmerül egy oan kérdés is, h nem-e az a legnagyobb meleg, aki a legnagyobb homofób? höhö, idióták ;)

szió

Amanda Smeth írta...

Szia!

Köszönöm ezt a szép kis megjegyzést!

Szerintem fizikailag nem kell fellépned ellenük. Az osztálytársadat nagyon egyszerűen letudnád fegyverezni szavakkal is, oly annyira, hogy egy életre megjegyezné.
Kikéne neki mondanod amit gondolsz róla...
Tehát ha beszól valamit, a szemébe nézel és teljes nyugalommal azt mondod neki: Mi van annyira gyűlölöd saját magadat, hogy másokat szekálsz , hogy elfelejtsd?
Vagy bármi ilyesmi. Azt ha durvul jobban szorongasd meg a gyenge pontjánál azt kész. Nem kell verekedni.

A kérdésben meg van valami... :D :)

További szexben gazdag napot! :P

Névtelen írta...

Én nem is akarok verekedni, nem kenyerem, max ha megpróbál megalázni... fontosabb nekem a suli, minthogy verekedésért kivágjanak.
Nem hinném, h kell az a csajnak, h végigsöpörjek rajta, mint egy tornádó :D Ideg összeroppanást kapna az az am is labilis picinyke lelkivilága.
De nekem nem mer beszólni a szemembe, tudja, h rosszul járna, csak a hátam mögött szemétkedik... addig meg non nem is tok mit lépni.
Na mindegy, úgy is megleckéztetem, de nem azért, m velem szemét, m az annyira nem érdekel, szánalmas, hanem amit másokkal művel... azt nem tom elviselni.

Köszi a jókívánságot! hehe, meglesz :P Ma vunk 3hónaposak a Szívecskémmel :)

Névtelen írta...

Ja am jó múltkor láttam a fültágítós képed. Ultraszuperül áll, non klassz :P

Nem tom emléxel-e, de meséltem anno, h akarok majd egy Unique feliratot varratni magamra... nos megvan a mestermű, már fél éve, a jobb alkaromon :)

Amanda Smeth írta...

Naaaah gratulálok a 3 hónaphoz!!!! :D És angyon sok búúúdogságot egészséget kívánok!!!

Oh TattooGirl! Üdv a klubba! ;)

Névtelen írta...

Köszi:)

Mien klubbról beszélsz?? :D most megyek a következőt csináltatni, a bicepszemre, lekörözlek, varrass te is :P

Amanda Smeth írta...

A tetováltak klubjáról te! :D
Majd lesz nem sokára..., csak még nem vagyok 100% a mintában. :P

Névtelen írta...

A Skopióval már lassan 2éve klubbtag vok teeeeeeeee :D

Hmm...csak nem a csuklós tollpihés? ":!
(ez egy gondolkodó smile akar lenni,amint épp belecsap a felismerés...v a villám, nem tom xD)

Ja, ezek a hülye minták, úúúgy utálom, azon agyalok én is.

Amanda Smeth írta...

jah tééélleeg! :D


áááh nem.
Azóta már 100szor változott a terv... :D Nem tudom, majd kitalálok valamit...