Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2010. január 14., csütörtök

Boldog új évet....

Nem élek. A testem monoton mozdulatsorozatokat imétel egyfolytában. Felkelés, fogmosás, suli, tanszoba, alvás. Evés csak ritkán, amikor a szressz enyhül. Van egy olyan sejtésem, hogy teljesen ellenkezőjét kéne csinálnom, mint ahogy gondolok. Lerészegedni, és dugni egy jót. Talán...
Úgy érzem nincsenek barátaim, csupán kollégiumi lakótársaim, akik néha szánalomból leűlnek velem beszélgetni.
Csak egy emberre számíthatok. Írországi testvéremre, Cicára.
Mindennap több ember is megkérdezi: "Mi a baj Smeth?" A válasz már egészen belém ivódott, és már a lélegzetem is csak ezt mondja: "Semmi."
Jól kezdődik az év.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Smeth!

Jól eltűntem, bocsika :( Elfelejtettem a jelszavam sajnos. De olvastam ám attól még az írásaid. Nagyon szép lány vagy, láttam a képeid :) Elszomorít, hogy ilyen szomorú vagy. :( Miért vagy az? Miért érnéd be lerészegedéssel és szexel? Szerintem a szerelem sokkal fontosabb. Remélem jobban leszel majd.
Puszika

Amanda Smeth írta...

Szia Bobála!

Semmi gond. Köszönöm szépen....
Nem mondanám, hogy szomorú vagyok, imádok élni. Csak a mindennapi dolgok unalmasak, üresek.
A részegség meg a szex csak egy példa volt..., természetesen nem számítanak.
Inkább meghalok, mint, hogy szerelmes legyek. :D

Köszönöm szépen, nagyon jól vagyok. Írom a könyvem és lázasan készülődöm az áprilisi koncertre.
És rengeteg olvasok közben...:P


Boldog Új évet utólag is!

Cupp

Smeth

Unknown írta...

Szia! Nem Borbála,kótai. Nem értem miért azt írja ki. :( Köszönöm, neked is boldog új évet :) Mi a baj a szerelemmel? Nekem sajnos még mindig nem volt barátnőm, én örülnék a szerelemnek, rossz, hogy még zöldfülű vagyok. :( Mit fogsz énekelni? :)
Cupp

Amanda Smeth írta...

Értem....

Még nem tudom mit éneklek...

A szerelem olyan mint a drog, csakhogy az elvonó semmit sem ér....

Ráérsz szenvedni... ;)

Smeth


Cupp