Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2009. december 4., péntek

RÖVID HAJ





Nos a fodrászt kipipálhatjuk!
Vágta, én meg megkértem, hogy még egy picit...., nem gondoltam, hogy rövid hajjal állok fel a székből. EMO style..... , ilyen rövid még sosem volt..... Ennek is el kellett jönnie egyszer. :) Kíváncsi leszek suliban hányan szólnak majd be EMOOOO! Ez olyan minden napos dolog, hogy beszólsz a másiknak mert rövid a haja, vagy én nem tudom... Még egy kis fekete smink...hmmm....fini Szeretem az EMO-sokat.... Bulira fel!

2 megjegyzés:

Steiner Kristóf írta...

Loves it! :-) Én most ilyen hajon gondolkodom: http://images.google.com/images?hl=en&client=safari&rls=en-us&um=1&q=%22cole+mohr%22&sa=N&start=18&ndsp=18
Ő most a kedvenc modellem, Cole Mohr. :) Szerinted hogy állna nekem a söté haj? xxx K

Amanda Smeth írta...

:D
Kedves Kristóf!

Szerintem a sötét haj akkor áll jól, ha hosszú és ki van vasalva.
Nem is tudom..., Te így vagy Kristóf szőkén.
De ez csak az én véleményem. :)

xxxx

Smethy

UI:
A model nagyon ott van...:P