Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2009. szeptember 2., szerda

Üdv mindenkinek a koliból!

Kemény egy órát gépezhetek. Tehát ha tudok, akkor jövök. Nincs függöny se semmi a tusolóban, szal 6 csaj szemezik egyszerre. Az a gáz, h reflexből odanézel, csak akkor meg visszanéznek, és wáááhhhh...., totál csupaszon ott. Borotválkozás lesz még vicces. ...
Egyébként szobatársak jó fejek, osztálytársak(37) jó fejek. A kaja eddig nem rossz, csak egy babának sem lenne elég. Kaptam egy kanál krumplipürét azt villával elvolt egyengetve h többnek tűnjön. XD
De tudom, hogy mindenkit az érdekel, hogy milyenek a nők....
Nos, szépnek szépek. Meg heterónak is heterók. De nem kicsit. Meg nem is érdekelnek igazán. Most csak egy nő érdekel. Kíváncsi vagyok, hogy ő is így van e ezzel az ő kolijában....

Egyenlőre ennyi, majd még jelentkezem.

Üdv mindenkinek Sun City egyik kolijából!

Sziasztok.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

a koleszos élet...azok súlyosak xD
én a zuhanyzós dolgot úgy oldottam meg, h vittem be zuhanyzófüggönyt. miután széttépték, majd ellopták, v nagyon korán, v nagyon későn, v szilencium idő alatt mentem fürdeni.
am smeth, szólj már rá a többikre, akik olvassák a blogodat, h ne féljenek beírni.

szerencsés lesz az a Nő, aki megkap Téged. de komolyan.

Unknown írta...

Szia Smeth! Gondoltam beírok már, mivel én is most kezdtem koleszos időszakom :) csak ugye ez a leküzdhetetlen félénkségem... Nah igen a fürdés kissé húzós de nálunk van függöny :D. Se osztálytársakról se menzáról még nemtudnék mit írni mivel jövőhéttől kezdem a sulit :) Ja...itt is sok a heteró, de azért jófej csajszik..:)
Szurkolok hogy összejöjjetek a nővel akiért annyira rajongsz :) További minden jót! puszika

Amanda Smeth írta...

Oh, köszönöm szépen! :D
Áh nem viszek függönyt, van ebben az esetben valami jó is azért....xD

Szerencsés..., nem is tudom...

Kótai majd meglátod milyen fini a kaja. :D Szerencsés vagy, hogy van függöny...heh

Köszönöm szépen mind2tőtöknek!

Szép estét!