Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2009. augusztus 5., szerda

Kicsi és tehetetlen.

Ha kicsi vagy, akkor nem tehetsz mást csak csöndben figyelni a nagyokat. Lehet, hogy én még gyerek vagyok..., de akkor is szeretnék tenni valamit. Azért, hogy jobb legyen, vagy egy kicsivel könnyebb. Nekem annyi is elég, ha valaki arcára egy 3 másodperces mosolyt csalhatok. De kiabálhatok akárhogy, ugrálhatok, vagy öltözhetek rikítószínű ruhákban, hogy kitűnjek a tömeg közül akkor sem tehetek semmit.
Nem akarok én hírnevet. Nem szeretnék sztár lenni. Nem szeretnék gazdag lenni. Nem kell milliós autó, és óriási ház. Nekem ezek nem jelentenek semmit. Csak tenni szeretnék valami jót, amitől én is jobb embernek érezhetem magam.

2 megjegyzés:

Stearin & Stella írta...

Kedves Smeth! megható hogy vannak emberek még, kik valóban jobbá szeretnék tenni a jelent, ültetni egy gyönyörű virágot a sártócsa közepén. Én is ilyen ember vagyok. Pár éve, hasonlóan gondolkoztam, hasonló önzetlenséggel mutatkoztam a világ felé, legalábbis úgy éreztem önzetlen vagyok. Évek teltek el. nem volt senkim. se barátaim, se kapcsolatom, semmim. nem is kellett. legalábbis úgy éreztem akkor. annak éltem, hogy segítsek ha segítséget kérnek, és pusztán az ha sikerült, boldoggá tett. persze azok az emberek elfelejtettek, de nem esett rosszul. mégis legbelül már megvallom, jól esett volna egy mosoly hálaképp ezektől a személyektől. de nem kaptam. egy hullócsillag voltam az égen. előtűntem, aztán elvesztem a sötétben és nem látott többé senki. még büszkeségem se volt. ha kihasználtak elfogadtam, ha megaláztak elfogadtam mert a becsületem is az emberek iránti szeretet váltotta fel. de egyszer csak....oly mértékben megaláztak és úgy összetörtem lelkileg mint még soha. felnyílt a szemem. akkor, abban a pillanatban. kicsit felnőttem. rájöttem, hogy valóban, így nem lehet élni. adni akarok az embereknek de valójában nincs miből, mert egy roncs vagyok és belül vágytam barátokra, vágytam arra hogy megértsenek. és bemert akkor abban az időben, senki nem értett meg. mindig máshogy gondolkoztam mint mások. mélyebben éltem meg dolgokat és az ő gondolataik számomra kicsinyesek voltak. tartalom nélküliek. mikor ezt beismertem. ismertem azt hogy nincs elég erőm MÉG ahhoz hogy valóban jót cselekedjek, elkezdtem járni az utam. nyugodtan, csendesen tiszta szívvel annak érdekében hogy az a gyermeteg ötlet hogy valamit tenni akarok a világban egy céllá váljon, egy elérhető céllá. és hogy erőt gyűjtsek, hiszen aki ezt vállalja az életében, rengeteg akadálynak van kitéve. más el sem tudja képzelni mennyinek.Te tudod. Én is tudom. Tisztellek mindezért. de tudnod kell hogy ha a vágyaid elől elmenekülsz nagyon sok erőtől menekülsz. ne félj a vágyaktól, ettől nem leszel önző ember. ne légy nagyravágyó persze. de ne taszítsd el magadtól azt a hajtóerőt ami rossz pillanatokban segíthet. mert a reményt mindig a vágy adja. sokszor az életben pedig csak remény van. és arra tudsz alapozni. szeresd magad annyira hogy jót akarj magadnak. ne taszitsd el magadtól a jót, mert akkor te sem tudsz egységében jót adni. pedig ezt szeretnéd.

szép életet kívánok Neked:

csak egy ember

Amanda Smeth írta...

Kedves Betti!

Köszönöm, hogy megosztottad velem a tapasztalataidat, és felhívtad a figyelmemet egy-két tényezőre.

Nem tudom, hogy ez önzetlenség e..., de én csak ezt szeretném csinálni. Mert ha másoknak segítesz, akkor mindig magadon is segítesz egy kicsit. A megalázást csak akkor tűröm el, ha teljesen magamba keseredtem, és nem számít mi történik körülöttem. De ez ritkán van.
Igyekszek minden tőlem telhetőt megtenni továbbra is.

Köszönöm a tanácsaidat, és, hogy volt bátorságod írni!

Kívánom, hogy neked legyen még szebb az életed,

Üdv: Smeth