Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2009. augusztus 29., szombat

F.É.L.T.É.K.E.NY.S.É.G. - közkívánatra

Mindenki tudja, hogy az utcán bármikor szembejöhet az-az ember, aki sokkal jobb jelenlegi partnerünknél. A legjobb nőnél is van jobb. Ez ilyen egyszerű.

Ha kedvesünkkel kölcsönös bizalmi kapcsolatban élünk, és biztosak vagyunk a szerelmében is, akkor nyugodtak lehetünk, mert biztosan nem csal meg bennünket.

Egyik barátnőm esetében szólhatnék most. 7 hónapja él boldog szerelmi kapcsolatban barátnőjével. Minden tökéletes, mégis kedve támadt kicsapongani. Azt mondta, hogy ő csak flörtölgetni szeretne, esetleg több. De az illető számára nem jelentene semmit. Barátnője adott is neki egy szabad kimenőnapot. Elbeszélgettem barátnőmmel, hogy nem lenne helyes döntés, bármennyire is vágyik egy kis frissítőre. Nagyon megbántaná kedvesét vele. És állandóan azt kéne neki bizonygatnia, hogy ő sokkal jobb, mint az aktuális partner volt. Tehát csak felesleges bonyodalmak lettek volna.

A féltékenységet nem szabad összetéveszteni az irigységgel. Sokszor hihetjük, azt, hogy egy másik nő sokkal jobb nálunk. Szebb a haja, vékonyabb, összességében gyönyörű. Szerelmünk számára ilyen nincs. Neki mindig is mi leszünk a legszebbek (amíg szerelme tart).

Féltékenység. Önmagában a szó hangzása is savanyú, nyers. Rettegés, hogy elveszítjük szívünk hölgyét. Hogy talál nálunk jobbat. Esetleg félelem, hogy megcsal.

Őszintén szólva én elég féltékeny típus vagyok. Maga a gondolata, hogy valaki hozzáér a szerelmemhez… egyből megfeszül az összes izmom, és kész a baj. Képes vagyok kivágni a balhét. De talán a féltékenység ellen a legjobb, a bizalom. Ha maximálisan megbízol kedvesedben, és mindent normálisan megbeszéltek, nem történhet semmi baj.

Ha pedig okod van a féltékenységre, hagyd el az illetőt, mert bele fogsz őrülni.

Ennyi a tudok a témához hozzáfűzni.


Cupp mindenkinek.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

hy! sztem ott vmi nincs rendben, h vki 7hónap után fel akar frissülni, főleg, ha szerelmes és boldog.
igen, ezzel egyetértek, hha vki szerelmes, akkor a partnere a legszebb. csak mi van abban az esetben, ha az nem hiszi el?? v ha a féltékenység okát csak beképzeli?? m van oan, amikor a látszat igen is csal. szal mi van ezekben az esetekben szted??

Amanda Smeth írta...

Szió.

Ha nem hiszi el. Akkor vele van a gond, nem a partnerével. Szerintem nem kell erőltetni a dolgokat. Hogy de akkor is gyönyörű vagy és wáááh.
Rá kell hagyni. Minden lány szeret jól kinézni. Esetleg szépen lassan úgy lehetne megpuhítani, hogy egyszer egyszer mondod, hogy jó áll a hajad. Tetszik ez a fölsőd, stb.

Féltékenység okát beképzeli:
Miért képzelné be? Ha nincs semmi olyan helyzet, akkor nem képzeli. Pl, ha a kedvese meséli, hogy az exével talizott, és ezt ilyen lazán említi csak meg, mert, hogy ők már csak barátok. LE VAN SZARVA, HOGY BARÁTOK! Az ex, az ex. És természetes, hogy féltékenység és düh tölti el a szerelmes áldozatot.
Tehát ha nincs ok, van bizalom, akkor nincs semmi "ok" beképzelve.

Stearin & Stella írta...

szervusz!szerintem nagyon felelőtlen dolog ilyen formában féltékenyen elhagyni valakit. mármint ezt úgy értem, hogy ez édes csekély ok arra....az más ha a féltékenységnek nyomós oka van gondolok itt megcsalásra vagy ha valóban feltűnően kitekint a párunk a kapcsolatból. nem tudom nagyon el van ferdülve a mai világ...nem megoldásra törekednek az emberek, hanem egyből mindent eldobnak ha már kompromisszumra vagy beszélgetésre kerülne a sor. a volt párom exére én is sokáig féltékeny voltam mert barátok. ami igazán önzőség volt tőlem hiszen a legjobb barátom aki 3 éve a legjobb barátom, az első kapcsolatomból származik. tehát. van ex ex között barátság. egész egyszerű rá a magyarázat hogy miért. mikor két ember szakításra adja a fejét, nyilván ott hibák sorakoznak mindkét félben. amikor eltelik bizonyos idő, és a felek már nem kötődnek szerelmi szinten egymáshoz, tanulnak hibáikból és igyekeznek értekezni is ezekről és egymás fejében tartani az óvatosságot, hogy egy következő kapcsolatnál ne jöjjön elő ugyanaz a probléma. engem nagyon sokat bántottak a kapcsolataimban, de ez a jelenben már nem mérvadó. a múlt arra való hogy tanuljunk belőle. olyan mint egy folyamatosan bővülő kislexikon hogy mit ne és mit tehetünk a továbbiakban. úgy élek, és mindenkinek úgy kéne élnie, hogy akit egykor szerettünk arról vagy jót vagy semmit. nem kell köpködi nem kell szidni mert volt idő mikor azt a szemétládát igenis szeretted és jobban szeretted mint bárki mást. akkor logikus h nem szemétláda mert valamit szerettél benne. ez a valami nem tűnik el az egyénből bármit is meglép.

Amanda Smeth írta...

Szerintem nem lehet két ex között barátság. Mert az egyik fél mindig valamivel többet érez. És a közös múltat a szép emlékeket, nem lehet kitörölni.
Nem tudom mire akartál célozni azzal, hogy valaki fikázza az exét. Erről egyáltalán nem volt szó.

Ennyi.

Stearin & Stella írta...

én sosem célzok semmire. elvonatkoztatva írtam... lehetséges igen hogy az egyik fél még nem engedte el a másikat egészen, de létezik barátság attól h te még nem tapasztaltad. ez most olyan mintha azt mondanád hogy nem létezik húsleves mert te még nem ettél. soha ne mondd hogy soha, én csak jót akartam azzal, hogy kifejtettem valamit számodra. alá is támasztottam. egyszer szivesen találkoznék veled Smeth hogy hosszasabban és kulturáltan elbeszélgessünk. hasonló gondolkodásúak vagyunk :)

Névtelen írta...

Nyilván, nem létezik 2 egyforma mértékű érzés, de az nem feltételezi azt, h ien esetben szerelemről beszélhetünk 2ex között. Ez megbélyegzés, csak azért, m exek... Ez a beképzelt ok, CSAK AZÉRT, m ex...
Én sosem azért taltam bmeik exemmel is, m h szeretem, v bmit is akarnék tőle, főleg, ha van bnőm és ráadásul SZERELMES is vok belé...
Szimplán jó összefutni egy exxel, elsörözni, elhülyülni azon, h ki mien hülye volt régen, és agyon dicsérni egymásnak az aktuális partnert.
Persze mindig lesznek szerelmes áldozatok, akik nem hiszik el, h a párjuknak csak ő kell és inkább úgy kiverik a balhét, h aztán maguk is megbánják. De ugyebár ez az ő problémájuk,ahogy mondtad.