Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2009. augusztus 8., szombat

Brrrr

Még csak este kilenc óra lesz..., de már kicsit szét vagyok csúszva. Ma este egyedül vagyok itthon. Úgy képzeljétek el, hogy üvölt a zongora muzsika, az összes ablak és ajtó be van csukva, és az összes lámpa fel van csapva. De még így sincs meg a 100%os biztonságérzetem...
Utálom ezt a házat! Egyszerűen gyűlölöm! Alig várom, hogy elmehessek innen....


Vérfagyasztó........

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Smeth!
Függetlenül, amik történtek... Anyám kedvel, szívesen segít neked még mindig. Csak élned kell a lehetőséggel. Majd szólsz.
Stella

Amanda Smeth írta...

Szia!

Köszönöm szépen, remekül vagyok. Egyáltalán nincs semmi gondom...:)
De azért köszönöm.

Üdv,

Smethi

Névtelen írta...

Jól van, Te tudod... örülök, hogy jól vagy. De ha visszajönnek a "sügérek"...szólj nyugodtan.
Stella