Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2010. október 1., péntek

Okkal

Néha úgy érzem, elég erős vagyok ahhoz, hogy egy csettintéssel megváltsam a világot. De néha még földről is nehezemre esik felkelni.Olykor magabiztosan vágok bele nagy feladatokba, és bizony van, hogy teljesen elveszek a világban, saját emberi létemben. Okkal vagyok itt. Okkal gondolkozok így. És bármit is teszek vagy gondolok, az lesz a bizonyosság arra, hogy létezem. És ez kétségbe nem vonható. És ha létezem, gondolkozok, és cselekszek az okkal van. Tehát ez egy élet. És csak úgy tehetem magamévá, ha megismerem magam, utána megismerek másokat, és következtetést vonok le. Eddig úgy hittem, hogy annyi hosszas fáradozás után sikerült kiismernem magam. De most kezdem megérteni, hogy a legnagyobb rejtély számomra saját magam vagyok. Minél tovább elmélkedek a NAGY TITKON, annál jobban összezavarodok, szinte már beleőrülök. Vajon milyen szörnyűséget tettem előző életemben, hogy most így kell "élnem"? Miért nem születtem nyomoréknak, halálos betegnek? Könnyebb lenne elviselni a létet, ha érteném a jelentését annak, hogy minden nap ajándék? Számomra nincsenek napok, nincs idő. Egy olyan darabban játszok szerepet, ahova sem a jelmezem, sem a mondataim nem illenek. Valamit valaki összecserélt. Nem itt kéne lennem, nem ezt kéne csinálnom! Valami egészen mást, fontosat.

Türelmetlen komisz gyerek! Miért nem tudod, csak egyszer higgadtan szemlélni a világot? Miért kell neked mindig lázongnod? Ez kaptad, ez van. NINCS MÁSIK! Ezzel kell beérned. Hogy mersz lázadni, mikor megadtam neked mindent? Családod, egészséget, otthont, jó körülményeket. Kezedbe adtam a tudást, mit ha akarnál bármikor elvehetsz. Mindez nem elég?
Várj. Idővel megérted azt is, amire nincsen szó. Csak légy türelmes.

4 megjegyzés:

Szabi írta...

Ezeket a mondatokat akár én is leírhattam volna. Tisztára rólam, belőlem szólnak. A szomorú csak az, hogy én cirka kétszer annyi ideje botladozom itt, mint Te. Nem tudom ez megnyugtat vagy pont ellenkezőleg.
Már egy ideje olvasom a blogodat - eddig bírtam szó nélkül.
Szabi

Amanda Smeth írta...

Szia Szabi!

Örülök, hogy írtál, azt hittem nagyon senki nem olvassa a blogot. Jól esik tényleg... :)
Megnyugtat, és kétségbe is ejt. Ahogy az eső sem eshet örökké, hiszek benne, hogy egyszer rájövök az életem nagy titkaira. Az, hogy mikor már másodlagos, de azért nagyon várom!
Sok önismereti könyvet olvasok, nagy emberek előadásait hallgatom meg mp3 formátumba, igyekszek...
Nagyon remélem, hogy egyszer neked is sikerül majd rájönni a dolgokra, csak higgy benne! Kitartás!

Smethy

Szabi írta...

Egyik kedvenc számom témába vág - szerintem
http://www.youtube.com/watch?v=iZ8LdQJK9sQ

fetisa írta...

Két dolgot szeretnék mondani:
1.Smeth vigyázz, hogy a Nagy Titok keresése közben el ne rohanjon melletted az élet!
2.Nagyon várok egy beszámolót az erdélyi motoros túráról! Lehet, hogy írsz róla? :-D