Népszerű bejegyzések

Pillanatkép

Pillanatkép

Rendszeres olvasók

Videóim

Nekem a Balaton a mindenem!

Nekem a Balaton a mindenem!

2010. szeptember 12., vasárnap

Színház az élet!


Nos a suli elkezdődött. De ezt már mindenki észrevette gondolom. Ennyit erről.
Első számú közleményem, hogy felvette a Szegedi Piarista Gimnázium Mestertanoda Színjátszó szakára. És már szerepet is kaptam az Isten a metrón című darabban. Ami egy nagyon jópofa kis darab komoly mondanivalóval. Én egy eltévedt nőt játszok, aki a egy utcát keres, de senki nem segít neki, végül Isten elmagyarázza neki merre kell mennie, de aztán kicsit összebalhéznak. :D
A fellépés Baján lesz, egy másik színjátszó csoport előtt. Október közepefele azt hiszem. :)
Mindenki nagyon szorítson értem, szükségem lesz, főleg mikor a közönség fele kell néznem és beszélnem...., remélem visszatudom fogni a lámpalázam , és nem kukulok meg. :P

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

grat a sulidhoz, ideje volt már !
sok sikert hozzá, de aztán lássalak ám a mi "hírös városi" színházunkban valami jó kis darabban ! :)

Amanda Smeth írta...

Köszi szépen! :) Igyekszem.
Ááh messze van az még... :P